خانه فروشگاه ارتباط با ما
توضیحات پخت کوکی ردولوت :
توضیحات پخت:
به اشتراک گذاری
نویسنده: تیم کیک یار
به این مطلب امتیاز دهید
امتیاز این مطلب (3)
دستور پخت کوکی ردولوت

کیک محبوب و معروف ردولوت را به کوکی های ترد تبدیل کنید و با مایه پنیر خامه ای تزیین کنید. آنها را در جعبه بچینید تا به عنوان هدیه در روز ولنتاین به افراد مورد علاقتون هدیه بدهید! میتوانید خمیر آن را در فریزر نگه داری کنید.برای این کوکی ها فقط به مقدار کمی پنیر نرم نیاز دارید.

175 گرم کره نرم نمکی

200 گرم شکر نرم قهوه ای روشن

100 گرم شکر کاستر

1 عدد تخم مرغ بزرگ

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1-½ قاشق غذاخوری ژل رنگ خوراکی قرمز

225 گرم آرد ساده

پودر کاکائو 25 گرم

½ قاشق چایخوری جوش شیرین

150 گرم شکلات سفید چیپسی یا تکه شده

2 قاشق غذاخوری پنیر نرم

پودر قند 6 قاشق غذاخوری

کره و شکر را با همزن برقی بزنید تا بیرنگ شود و پف کند. تخم مرغ، وانیل و رنگ خوراکی را با همزن بزنید تا خمیر قرمز روشنی به دست آید. روی آرد، کاکائو و جوش شیرین الک کنید. همه چیز را با هم تا بزنید تا خمیر سفت و یکنواختی به دست آید، سپس شکلات چیپسی را داخل آن بریزید.

خمیر را روی یک ورقه روغن پخت قرار دهید، ورقه را روی خمیر تا بزنید و به شکل سوسیس به عرض حدود 6 سانتی متر قالب بزنید. خنک کنید تا آماده پخت شوید. یک هفته در یخچال یا یک ماه در فریزر نگهداری می شود.

فر را با دمای 190 درجه سانتیگراد/170 درجه سانتیگراد درجه فن 5 گرم کنید. خمیر کوکی را با استفاده از یک چاقوی تیز به ضخامت 1 سانتی متر برش دهید و روی دو ورقه پخت بزرگ که با کاغذ روغنی پوشانده شده اند بچینید تا جایی برای پخش شدن در فر داشته باشند. به صورت دسته‌ای بپزید و تا زمانی که بقیه در حال پخت هستند، شیرینی‌های پخته نشده را روی ورق در یخچال نگهداری کنید.

در طبقه وسط فر به مدت 13 تا 15 دقیقه بپزید تا شیرینی ها در لبه های آن ترد شوند اما در وسط آن نرم شوند. بگذارید چند دقیقه روی سینی فر خنک شود سپس روی توری سیمی منتقل کنید تا کاملا خنک شود. پنیر نرم را در یک کاسه کوچک بزنید تا غلظت آن شل شود، سپس پودر شکر را با آن مخلوط کنید. از کیسه لوله یا قاشق برای ریختن مایه کیک روی کوکی ها استفاده کنید. کوکی های بدون یخ به مدت پنج روز در ظرف دربسته یا دو روز یخ نگهداری می شوند.