کیک یاری عزیز تمام تلاش ما در مجموعه کیک یار جلب رضایت شماست و اولویت ما بر پایه تحویل به موقع و صحیح محصولات شماست.با این وجود مجموعه کیک یار برای آرامش خرید شما هفت روز ضمانت بازگشت کالا را در نظر گرفته است .
در ادامه مواردی که شامل ضمانت بازگشت محصول می شود را بررسی خواهیم نمود
مشتری حداکثر 24 ساعت پس از دریافت محصول می تواند ،از طریق تماس تلفنی و یا تلگرام و واتس اپ به پشتیبانی کیک یار ایراد محصول را اطلاع دهد
تمام ایراد هایی مانند سوراخ بودن و شکستگی و فرورفتگی و انقضاء شامل گارانتی بازگشت کالا می باشد .
در صورتی که ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد ، محصول یا سفارش ، قابل بازگردانی نیست .
بدیهی است در صورتی که مشتری به موارد گفته شده همچون زمان اعلامی و استفاده نادرست ، توجهی نکند ، هیچگونه مسئولیتی متوجه کیک یار نمی باشد
مشخصات محصول در صفحهی مربوط به آن به صورت دقیق ذکر شدهاند . عکسها ، جدول مشخصات و تمام اطلاعات موردنیاز در اختیار شما قرار گرفتهاند . اگر کالایی که دریافت میکنید با اطلاعات درج شده در سایت مغایرت داشته باشد میتوانید آن را مجددا برای ما ارسال کنید و هزینه به شما برگردانده میشود و یا جنس جدید جایگزین می گردد .
در این حالت بدون اینکه برچسب و اتیکت محصول جدا شود و بدون اینکه از آن استفاده شود با بخش پشتیبانی هماهنگ کنید و کالا را برگردانید . توصیه میکنیم در انتخاب محصول و انتخاب سایز نهایت دقت را داشته باشید تا این دست مشکلات برای شما پیش نیاید . در هر مرحله هم نیاز به مشاوره دارید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید تا اطلاعات کاملتر در اختیار شما قرار گیرد.
اگر بسته پستی مخدوش و آسیب دیده است لطفا آن را تحویل نگیرید و بسته را به همان صورت بازگشت دهید. اما اگر خود بستهبندی پستی بدون ایراد بود و بستهبندی محصول دارای ایراد باشد تا حداکثر 24 ساعت پس از تحویل کالا با پشتیبانی کیک یار هماهنگ کنید و سفارش را دستنخورده بازگردانی کنید.
اگر به هر دلیلی منصرف شدید بهتر است قبل از اینکه سفارش شما در صف ارسال قرار گیرد به ما اطلاع دهید تا وجه پرداختی شما بازگردانده شود.
در صورتی که کالا ارسال شده باشد و منصرف شدید . اگر سفارش را دستنخورده و بدون باز شدن جعبه پستی مرجوع نمایید، مورد تایید کیک یار می باشد اما در اینصورت هزینه بازگشت کالا در صورت انصراف از خرید بر عهده مشتری می باشد
نکته مهم : حق انصراف از خرید فقط برای مصرفکننده خرد یا به اصطلاح خرید تکی لحاظ میشود و خریدهای عمده و در حجم بالا قابل بازگردانی و مرجوعی نیستند.
هر محصولی که بازگشت داده میشود توسط کارشناسان و تیم تست کنترل کیفیت محصولات چک میشود و پس از تایید ، برگشت میخورد. یا با کالای نو و بدون ایراد تعویض میشود و یا در صورت درخواست کاربر هزینه به حساب او بازگردانده میشود. یعنی اولویت با تعویض کالاست و اگر خودتان درخواست کنید و کالای جدید را قبول نمیکنید هزینه به شما برگشت داده میشود . کمتر از 24 ساعت طول میکشد تا کالاهای موجود در صف رسیدگی به طور کامل بررسی شوند و به شما اطلاع داده میشود.