خانه فروشگاه ارتباط با ما
توضیحات پخت تارت مربایی قلبی :
توضیحات پخت:
به اشتراک گذاری
نویسنده: تیم کیک یار
به این مطلب امتیاز دهید
امتیاز این مطلب (3)
مواد لازم:
  • آرد 250 گرم
  • کره 125 گرم
  • تخم مرغ 1 عدد متوسط
  • وانیل 1 غلاف
  • مربا 100 گرم
تارت قلبی
دستور پخت تارت مربایی قلبی

این تارت‌های مربای آسان را بپزید و خیلی سریع به یک شیرینی مورد علاقه خانواده تبدیل می‌شود . به علاوه، اگر از شیرینی آماده استفاده کنید، می‌توانید آنها را در کمتر از نیم ساعت درست کنید. تارت مربایی با تزیین قلب میتواند شیرینی    روز ولنتاین  را بیافزاید.

عناصر

250 گرم آرد ساده، به علاوه کمی برای پاشیدن روی سطوح

125 گرم کره سرد شده و به تکه های مربع قسمت شده، به علاوه مقداری برای مالیدن به قالب

1 عدد تخم مرغ متوسط

1 غلاف وانیل، دانه های آن با چاقو برش خورده شوند (اختیاری)

100 گرم مربا، کورد میوه یا مارمالاد دلخواه

مرحله 1

آرد، کره و کمی نمک را در یک کاسه بریزید و آن ها را با نوک انگشت خود مخلوط کنید  (یا می توانید این مواد را در غذاساز با هم مخلوط کنید). وقتی مخلوط شبیه به آرد سوخاری تازه می شود، تخم مرغ و دانه های وانیل را (در صورت استفاده) با یک چاقو بدون لبه های برنده هم بزنید. 1 قاشق غذاخوری آب سرد اضافه کنید، سپس با دست شروع به جمع کردن خمیر در یک تکه کنید سعی کنید آن را زیاد ورز ندهید. اگر با هم مخلوط نشد، 1 قاشق غذاخوری دیگر آب اضافه کنید، اما سعی کنید بیشتر از آن اضافه نکنید. داخل سلفون بپیچید و به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

 

گام 2

فر را روی 200/180 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک قالب تارت 12 سوراخه را کره بمالید، سپس سطح کارتان را  آرد بپاشید. خمیر خنک شده را باز کرده و پهن کنید تا به ضخامت یک سکه 1 پوندی (2 سانت و نیم)برسد، سپس با استفاده از یک کاتر گرد صاف یا بالدار، 12 دایره را برش دهید، به اندازه ای بزرگ که سوراخ های قالب را بپوشاند. 1 تا 2 قاشق غذاخوری از فیلینگ انتخابی خود را در هر کدام بریزید و اگر دوست داشتید، قلب های کوچک شیرینی را برش دهید (مناسب برای روز ولنتاین) و آنها را روی آن بریزید.

 

مرحله 3

به مدت 15 تا 18 دقیقه یا تا زمانی که طلایی شود و فیلینگ شروع به حباب زدن کند بپزید. بگذارید چند دقیقه در قالب خنک شود سپس با احتیاط روی توری سیمی منتقل کنید تا کاملا خنک شود.