خانه فروشگاه ارتباط با ما
توضیحات پخت توت فرنگی با رویه شکلاتی :
توضیحات پخت:
به اشتراک گذاری
نویسنده: تیم کیک یار
به این مطلب امتیاز دهید
امتیاز این مطلب (5)
مواد لازم:
  • شکلات چیپسی 2 پیمانه نیمه شیرین
  • توت فرنگی 2 پیمانه
  • روغن نارگیل 2 قاشق غذاخوری
توت فرنگی با رویه شکلاتی
دستور پخت توت فرنگی با رویه شکلاتی

 

یکی از دسرهای اصلی روز ولنتاین ، توت‌فرنگی با پوشش شکلاتی است که هم ساده میباشد و هم کلاسیک!. این توت فرنگی های با روکش شکلاتی یک دسر اصلی روز ولنتاین هستند و درست کردنشان بسیار آسان (و عالی) است. این خوراکی های شکلاتی را در خانه درست کنید. ساخت آنها فقط 10 دقیقه طول می کشد، اما هدیه ای صمیمانه خواهد بود که برای ولنتاین شما معنایی فراتر خواهد داشت.

 

بهترین شکلات برای توت فرنگی های با روکش شکلاتی:

توصیه می کنیم از چیپس های شکلاتی نیمه شیرین استاندارد استفاده کنید، اما می توانید از شکلات تلخ نیز استفاده کنید.

نحوه ذوب شکلات برای غوطه ور شدن:

می توانید شکلات را به روشی فانتزی در یک دیگ دوبل آب کنید (که واقعاً به نظر فانتزی به نظر می رسد - بسیار ساده است) یا فقط می توانید آن را در مایکروویو در یک کاسه مقاوم در برابر حرارت ذوب کنید.

 

نکات مهم برای تهیه توت فرنگی با روکش شکلاتی:

- چگونه مطمئن شوم شکلات من می چسبد؟ نکته کلیدی در اینجا این است که قبل از فرو بردن در شکلات، باید مطمئن شوید که توت فرنگی 100٪ خشک شده است! اگر رطوبت بیش از حد روی توت فرنگی شما وجود داشته باشد، شکلات به درستی نمی چسبد و محتوای آب آن نیز کریستالیزاسیون شکلات ذوب شده شما را مختل می کند.

- آیا باید از روغن نارگیل در شکلات استفاده کنم؟ ما دوست داریم روغن نارگیل و شکلات آب شده را با هم ترکیب کنیم تا شکلات زودتر سفت شود و کمی غلیظ شود. روغن نارگیل باعث می شود شکلات مانند یک پوسته جادویی شکلات عمل کند . ضروری نیست - و اصلاً طعم زیادی به آن اضافه نمی کند - اما ما آن را توصیه می کنیم زیرا کار کردن با شکلات را بسیار نرم تر می کند. اگر روغن نارگیل ندارید، روغن نباتی یا کانولا جایگزین عالی خواهد بود!

 

ایده های رویی برای توت فرنگی های با روکش شکلاتی:

ما این توت فرنگی های با روکش شکلاتی را ساده دوست داریم، اما می توانید هر رویه ای که دوست دارید اضافه کنید! آجیل خرد شده،  اسپرینکل یا نارگیل برشته شده همه در اینجا عالی هستند.

 

آیا باید توت فرنگی های با پوشش شکلاتی را در یخچال قرار دهم؟

پس از تمام شدن آنها، باید توت فرنگی ها را در یخچال قرار دهید تا شکلات ببندد، حدود 30 دقیقه. ما دوست داریم که توت فرنگی برای سرو به دمای اتاق نزدیکتر باشداگر خیلی سرد باشد، ممکن است شکلات خیلی سفت باشد و برای گاز گرفتن پوسته آن دچار مشکل شوید!

 

نحوه نگهداری:

در صورت وجود، باقیمانده غذا را در ظرف در بسته در دمای اتاق به مدت 1-2 روز یا در یخچال به مدت 2-3 روز نگهداری کنید.

مواد لازم:

2 پیمانه توت فرنگی

2 پیمانه شکلات چیپسی نیمه شیرین

2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

دستور العمل

مرحله  1

یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید. توت فرنگی ها را بشویید و با دستمال کاغذی خشک کنید.

گام  2

در یک کاسه کوچک قابل استفاده در مایکروویو، چیپس های شکلات و روغن نارگیل را با فواصل 30 ثانیه در مایکروویو مخلوط کرده و در بین آن ها هم بزنید تا کاملا ذوب شوند.

مرحله  3

توت فرنگی ها را در شکلات آغشته کرده و روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید.

مرحله  4

حدود 30 دقیقه در یخچال بگذارید تا شکلات سفت شود.