خانه فروشگاه ارتباط با ما
توضیحات پخت ووپی پای :
توضیحات پخت:
به اشتراک گذاری
نویسنده: تیم کیک یار
به این مطلب امتیاز دهید
امتیاز این مطلب (3)
مواد لازم:
  • آرد 212 گرم
  • شکر قهوه ای 1 پیمانه (200 گرم)
  • جوش شیرین 1 و 1/2 قاشق چایخوری
  • دوغ 1 و 1/4 پیمانه (296 گرم)
  • تخم مرغ 1 عدد
  • نمک دریایی 1 قاشق چایخوری
  • کره 325 گرم
  • پودر قند 140 گرم الک شده
  • عصاره وانیل 1 و 1/2 قاشق غذاخوری + 1 قاشق چایخوری
  • پودر کاکائو هلندی 57 گرم
  • کرم مارشمالو 297 گرم
ووپی پای
دستور پخت ووپی پای

ووپی پای چیست؟

با وجود اینکه نام آن، Whoopie Pies می باشد ولی درواقع پای نیست!  نه کیک است و نه کلوچه. بافت تشکیل دهنده آن چیزی بین این دو است. من ووپی خودم را با کرم مارشمالو پر می‌کنم، اما می‌توانید از کره خامه ای یا پنیر خامه‌ای نیز استفاده کنید.

ووپی پای در اصل در نیوانگلند یا پنسیلوانیا ساخته شده است (منشا نامشخص است)، همچنین به عنوان "gobs" هم شناخته می شوند. انواع خریداری شده در فروشگاه ها اغلب خشک و بیش از حد شیرین هستند ... بسیار بهتر است آنها را خودتون درست کنید!

نکته حرفه ای:  در یخچال نگهداری کنید و از خنک شده آن لذت ببرید تا تمام طعم لذیذ آن را بچشید.

مواد لازم برای ووپی پای:

برای کیک های شکلاتی:

1 2/3 فنجان (212 گرم) آرد همه منظوره

2/3 فنجان (57 گرم) پودر کاکائو هلندی

1 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین

1/2 قاشق چایخوری نمک دریایی خوب

 (113 گرم) کره بدون نمک، در دمای اتاق خنک

1 پیمانه (200 گرم) شکر قهوه ای تیره

1 تخم مرغ بزرگ، در دمای اتاق

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1 1/4 پیمانه (296 گرم) دوغ، در دمای اتاق

برای فیلینگ مارشمالو:

297 گرم کرم مارشمالو (کمی کمتر از 1 ظرف 13 اونسی)

15 قاشق غذاخوری (212 گرم) کره بدون نمک، در دمای اتاق خنک

پودر قند 1 لیوان + 2 قاشق غذاخوری (140 گرم) الک شده

1 ½ قاشق غذاخوری عصاره وانیل

½ قاشق چایخوری نمک دریایی خوب

 

آرد همه منظوره - به درستی اندازه گیری شده باشد. اگر مقدار زیادی آرد اضافه کنید، ممکن است پای ووپی متراکم و سفت شود.

پودر کاکائو - ما در اینجا از پودر کاکائو فرآوری شده هلندی استفاده می کنیم.

جوش شیرین

نمک - من ترجیح می دهم از نمک دریایی خوب استفاده کنم اما می توانید از نمک خوراکی نیز استفاده کنید.

کره - همیشه از کره بدون نمک در پخت استفاده کنید. مهم است که کره شما در دمای اتاق باشد. وقتی با انگشت فشار می‌دهید، تکه‌های کره‌تان باید کمی فرو برود، اما همچنان شکل خود را حفظ کنند. به طور دقیق، کره شما باید 67 درجه فارنهایت باشد.

شکر - ما از شکر قهوه‌ای تیره به خاطر رطوبت بیشتر استفاده می‌کنیم، اگرچه می‌توانید به راحتی از قهوه‌ای روشن استفاده کنید. نقش شکر بسیار بیشتر از شیرین کردن شیرینی شما است!

تخم مرغ - یک تخم مرغ بزرگ، در دمای اتاق. از تخم مرغ های خیلی بزرگ استفاده نکنید، در غیر این صورت ممکن است ترکیب شیمیایی دستور غذا از بین برود.

عصاره وانیل - برای طعم دادن.

دوغ این به Whoopie Pies طعم دلپذیری می دهد تا به تعادل شیرینی کمک کند و همراه با جوش شیرین، به ایجاد یک بافت سبک و کرکی دوست داشتنی کمک می کند.

مواد لازم برای (داخل پای)کرم مارشمالو ووپی پای:

کرم مارشمالو راهی آسان و سریع برای درست کردن این مخلوط داخل پای، پر از طعم مارشمالو، بدون نیاز به درست کردن مارشمالو یا سروکله زدن برای ذوب مارشمالوهای معمولی. شما به یکی از ظروف 13 اونسی بزرگتر یا دو تا از ظروف 7 اونسی کوچکتر نیاز دارید.

کرم مارشمالو قوام کمتری دارد، بنابراین ممکن است لازم باشد کمی پودر قند اضافه کنید تا به اندازه کافی سفت شود.

کره به خامه ای بودن این مخلوط کمک میکند. باز هم، من ترجیح می دهم از کره بدون نمک در پخت استفاده کنم تا کنترل نمک موجود در محصولات پخته شده خود را داشته باشید.

پودر قند - همراه با کرم مارشمالو و کره، این کرم مارشمالو را تبدیل به یک مایه فراست می کند!

وانیل - برای طعم دادن.

نمک دریا - برای متعادل کردن شیرینی.

آیا باید از دوغ واقعی در این کیک ها استفاده کنم؟

دوغ در این دستور غذا برای تهیه کیک های غنی و لطیف به بهترین وجه عمل می کند. ما نه تنها برای طعم و رطوبت، بلکه برای کمک به عمل خمیر شدن با فعال کردن جوش شیرین به آن نیاز داریم. من استفاده از جایگزین دوغ را توصیه نمی کنم.

طرز تهیه ووپی پای:

مواد خشک را مخلوط کنید. آرد، پودر کاکائو، جوش شیرین و نمک را در یک کاسه متوسط الک کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. کنار بگذارید.

کره و شکر را خامه ای شکل کنید. در کاسه یک همزن پایه مجهز به دسته کفگیر(یا یک کاسه بزرگ و با استفاده از همزن برقی)، کره و شکر قهوه ای را با سرعت کم بزنید تا مخلوط شوند. سرعت را تا متوسط زیاد کنید و به مدت 3 دقیقه یا تا زمانی که سبک و پفی شود هم بزنید. کناره های کاسه را مدام بتراشید.

تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید. 3 دقیقه دیگر یا تا زمانی که خیلی خوب ترکیب شوند، با سرعت متوسط به هم بزنید. کناره ها را با یک کاردک لاستیکی جدا کنید.

به طور متناوب، دوغ و مواد خشک را به مخلوط کره اضافه کنید. نیمی از مخلوط آرد و سپس نیمی از دوغ را به خمیر اضافه کنید و با همزن بزنید تا مخلوط شوند و در صورت لزوم کناره ها و کف کاسه را از مواد جدا کنید. باقی مانده دوغ و آرد را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

تقسیم کردن. از یک قاشق غذاخوری متوسط استفاده کنید تا توپ های خمیر را روی ورقه های پخت آماده شده (ورق های کوکی که با کاغذ روغنی پوشانده شده اند) بیندازید، با فاصله 2 اینچ از هم.

پخت. ووپی پای ها را به مدت 11 دقیقه در فر با دمای 375 درجه فارنهایت بپزید یا تا زمانی که با فشار ملایم کمی برگشته و روی آن خشک به نظر برسند. قبل از اینکه روی توری سیمی قرار دهید تا کاملا خنک شود، اجازه دهید 5 دقیقه در تابه خنک شود.

مواد بین را درست کنید. در کاسه همزن برقی، کرم مارشمالو و کره را با سرعت کم بزنید تا مخلوط شوند. کناره ها و کف کاسه را بخراشید. پودر قند، وانیل و نمک را با سرعت کم مخلوط کنید تا با هم مخلوط شوند سپس به مقدار متوسط بریزید و حدود 3 دقیقه هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

ترکیب کنید. از یک قاشق غذاخوری متوسط برای پر کردن مارشمالو در قسمت صاف کیک های نیمه استفاده کنید. نیم دیگر کیک ها را به آرامی مثل ساندویچ روی آن قرار دهید.

 

نحوه نگهداری Whoopie Pies:

در دمای اتاق در ظرف در بسته به مدت یک روز یا در یخچال تا 4 روز نگهداری شود. در صورت حمل و نقل، کیک ها را حداقل یک ساعت قبل از حمل در یخچال بگذارید، زیرا در یخچال سفت تر و کمتر شکننده می شود. کیک ووپی را به صورت سرد سرو کنید تا بافتی لذیذ را به دست آورید.

 

آیا می توانید کیک های ووپی را فریز کنید؟

آره! توصیه می‌کنم کیک‌های ووپی را روی یک ورقه پخت در یک لایه قرار دهید و به مدت یک ساعت یا بیشتر در فریزر قرار دهید تا به اندازه‌ای سفت شود که از چسبیدن آن‌ها به هم جلوگیری شود. سپس، به سادگی در یک کیسه زیپ دار یا یک ظرف دربسته در فریزر تا 1 ماه قرار دهید. قبل از سرو برای چند ساعت یا یک شب در یخچال یا در دمای اتاق (هر کدام خوب است) بگذارید تا آب شود.